Kosmetika vyrams: tik rinkodaros strategija ar tikrai būtina?

Kosmetika vyrams: tik rinkodaros strategija ar tikrai būtina?

Viena iš svarbiausių Moon/Cosmetics, kaip prekės ženklo misijų yra edukacija. Nuolatiniai mūsų klientai tą žino ir iš jų sulaukiame vis daugiau klausimų apie kosmetiką vyrams. Nors kažkada turėjome net skambų reklaminį šūkį "Oda lyties neturi, kaip ir kosmetika", iki šiol matome, kad tai daug diskusijų kelianti tema. tad panagrinėkime ją iš naujo!

Esame įpratę, kad iki šiol vyrų dėmesį kosmetikos produktų lentynose patraukdavo tik prausiklis veidui (dažnai 2 in 1veidui ir kūnui), įprastas drėkinamasis veido kremas ir OLD SPICE dezodorantas. Tačiau dabar vyrai yra pasimetę: ar kosmetika vyrams yra tik rinkodaros triukas, siekiant pritraukti naują klientų segmentą, ar tikrai vyrų oda reikalauja kitokios priežiūros nei moterų? Paanalizuokime tai giliau.

Ar vyrų oda skiriasi nuo moterų?

Vyrų oda biologiškai šiek tiek skiriasi, todėl jiems gali prireikti tam tikrų produktų ar sudedamųjų dalių, kurios geriausiai tinka būtent jų odai. Tačiau neapsigaukite, vyrams rekomenduojamas sudedamąsias kosmetikos dalis galima rasti bene kiekviename kosmetikos buteliuke!

Vyrų oda yra apie 25% storesnė nei moterų, nes joje yra didesnis kolageno kiekis.

Vyrų oda paprastai yra riebesnė, nes jų riebalinės liaukos yra aktyvesnės. Vyriški hormonai, ypač testosteronas, skatina didesnę riebalų gamybą, dėl to vyrams gali prireikti produktų, kurie kontroliuotų odos riebumą ir užkirstų kelią aknės atsiradimui.

Daugelis vyrų skuta veidą, o tai gali sukelti odos dirginimą, įpjovimus, bėrimus ir net įaugusius plaukus. Todėl vyrų odai reikia specialių priemonių, skirtų nuraminti ir apsaugoti odą po skutimosi.

Vyrų odos priežiūra: ar tai tik rinkodaros triukas?

Dauguma rinkodaros kampanijų stengiasi sukurti produktus, kurie atitiktų tam tikrus demografinius rodiklius ir vyrų odos priežiūros rinka nėra išimtis. Prekės ženklai dažnai pristato produktus su vyriška pakuote, tamsesnėmis spalvomis ir „vyriškais“ kvapais, siekdami pritraukti vyrų auditoriją.

Tačiau faktas yra tas, kiekvienas vyras gali naudoti bet kokio prekės ženklo kosmetikos produktus, nes svarbiausia pasirinkti jo tipui tinkamiausius. Jei oda yra linkusi į jautrumą, ypač po skutimosi - derėtų paieškoti produktų su raminančiais ingredientais, tokiais kaip pantenolis, dikalio glicirhizatas ar betainas. Jei oda linkusi į riebumą - salicilo rūgštis yra tas auksinis standartas kiekvienos riebios odos priežiūroje!

Nors rinkodara tikrai atlieka svarbų vaidmenį populiarinant vyrų odos priežiūros produktus, šie produktai retai turi pagrįstą mokslinį pagrindą ar yra sukurti specialiai vyrų odai. Svarbiausia yra atrasti produktus, kurie tinka būtent jūsų odai, nepriklausomai nuo to, ar jie skirti vyrams ar moterims. Rūpinkitės savo oda pagal jos poreikius!